AdWords egyszerű kampány tervezési segédlet

Kisebb kampányok tervezésénél is hasznos segédeszköz az AdWords Szerkesztő (AdWords Editor), azonban kezdők számára talán túl nagy falat első nekifutásra és ami még fontosabb, nem vezeti szerintem kellőképpen a szűz kezet egy kampány létrehozásának lépésein.

Összeállítottam egy Google táblázatot, amelynek segítségével azoknak szeretnék segíteni, akik alapvetően kezdő szinten, akár csak most kezdenek ismerkedni a rendszerrel és szeretnének olyan fiók szerkezetet létrehozni, amely már első nekifutásra is kellően strukturált, jól csoportosított.

Határozottan nem A Módszert kínálom, nem az egyetlen és ultimate megoldást. Nem írom le, hogy “egyik barátom megnézte és azt mondta: neked elment az eszed, ha ilyen infóanyagot csak úgy ingyen osztogatsz” (illetve most leírtam, de persze nem igaz :-)) és nem fogok e-mail címet kérni, hogy letölthesd, mert ez nem (sem) Biblia, csak egy segédanyag, egyfajta megközelítés, ami véleményem szerint segít optimálisabb AdWords kampányt elindítani.

Nézzük most meg lépésről lépésre, hogyan kell használni.

Tovább olvasom »AdWords egyszerű kampány tervezési segédlet

Beágyazott webhelylinkek AdWords kereső hirdetésekben

Az utóbbi napokban (remélhetőleg) megérdemelt pihenő időmet töltöttem, így most néhány olyan újdonságról fogok írni, ami már annyira nem újdonság, de talán nem mindenki követi a külföldi híranyagokat.

A beágyazott webhelylinkekkel további hirdetőket von be a Google abba a körbe, akik számára valamilyen formában további hivatkozásokat lehet megjeleníteni AdWords hirdetéseikhez.

Tovább olvasom »Beágyazott webhelylinkek AdWords kereső hirdetésekben

Mit hozott a Google+ az AdWords hirdetőknek?

Hangos az internet tech részlege a Google új közösségi megoldásától, a Google+ projektből. Az egyenlőre csak meghívóval megtekinthető felület (iWiW deja vu?) azonban számos változást hozott nem csak a Google kereső megjelenésében, hanem lényegében a legtöbb Google szolgáltatás kinézetében.

Nézzük most meg, hogyan jelennek meg eztán AdWords hirdetéseink a Google keresőben.

Tovább olvasom »Mit hozott a Google+ az AdWords hirdetőknek?

Három soros AdWords webhelylinkek

Ígérem nem megy át a blog ilyen rövid észlelésekből álló, picit bulváros (?) bejegyzésekbe, de a napokban mindig összefutok egy-egy ilyen képpel és szerintem érdemes legalább egy képernyőkép erejéig megemlékezni róluk.

Nemrégiben a standard 25+35+35 karakter felosztású szöveges hirdetéseknél hosszabb szöveges hirdetések jelentek meg nálam az Árukereső hirdetéseiben, ma viszont az eddig megismert háromféle webhelylink formátumon túl egy még bővebb, 3 soros, összesen tehát 6 webhelylinket megjelenítő hirdetésbe futottam.

Tovább olvasom »Három soros AdWords webhelylinkek

Extra hosszú címsor és leírás AdWords hirdetésben

Nemrégiben írtam róla, hogy úgy tapasztaltam, a korábban bevezetett hosszabb címsor az AdWords hirdetésekben elcsíphet még egy-két szót a hirdetés második sorából is.

Aztán azóta a Telenor Hipernet hirdetése már eltűnt, ma viszont újabb érdekességgel találtam szembe magam: a szokásosnál hosszabb címsorral és leírással rendelkező hirdetés jelent meg az Árukereső.hu hirdetései között.

Valószínűleg egy tesztről van szó, amibe bevonták az Árukeresőt is, minden esetre érdemes egy pillantást vetni az alábbi három hirdetésre:

Nagy hosszú AdWords hirdetés #1
Nagy hosszú AdWords hirdetés #1

Tovább olvasom »Extra hosszú címsor és leírás AdWords hirdetésben