Hirdetések érdeklődés alapján

Mostanra már minden bizonnyal mindenki olvasta, több oldalon, így az AdWords Magyarország blogon is megjelent a hír: a Google új technológiát tesztel, amellyel a Google hirdetéseket megjelenítő oldalak segítségével monitorozza a látogatók aktuális érdeklődési körét és ennek megfelelően jelenít meg hirdetéseket.

Tovább olvasom »Hirdetések érdeklődés alapján

Google AdWords: hasznos linkek

Ahogy azt már korábban írtam, nem vagyok minősített szakértő. Ismerkedek a rendszerrel és a lehetőségekkel és ezt osztom meg az Olvasóval, aki valószínűleg hozzám hasonlóan most kezdte el tanulmányozni az AdWords rendszerét.

Biztos nem mondok újat, ha azt mondom, hogy ha problémánk adódik, akkor csekély a valószínűsége annak, hogy nincs még egy olyan ember a Földön internet közelben, aki ne találkozott volna már hasonló problémával. Ez miatt Google bizony a barátunk, így kitartó keresgéléssel hamar össze lehet szedni sok érdekes, értékes és hasznos információt. Néhány ilyen hasznos link az AdWordssel kapcsolatban.

Tovább olvasom »Google AdWords: hasznos linkek