Lazított AdWords fiók korlátok

Kisebb cégek számára általában nem előforduló kérdéskör, hogy egy AdWords fiókban mennyi kampány és hirdetéscsoport hozható létre. Nagyobb ügyfeleknél vagy ahol a szerteágazóbb, esetleg több országra kiterjedő tevékenységi körök miatt több különálló kampányra van szükség, időnként bele lehet(ett) futni olyan számokba, mint a 25 kampány/fiók.

Ilyenkor többnyire külön AdWords fiókra volt szükség, amit aztán egy Ügynökségi fiókkal kellett összefogni. Ezzel talán még annyira nincs is probléma, de hát mégis… 🙂

Rövidhír, hogy ezeket a fiók limiteket megnövelték, így most már:

  • 500 kampány (az aktív és a szüneteltetett kampányokkal együtt)
  • 20 000 hirdetéscsoport/kampány
  • 5 000 kulcsszó/hirdetéscsoport
  • Hirdetéscsoportonként 300 vizuális hirdetés (beleértve a képes hirdetéseket)
  • Hirdetéscsoportonként 50 szöveges hirdetés
  • Fiókonként 3 millió kulcsszó

… korlátokkal, pontosabban “korlátokkal” lehet dolgozni.

Valljuk be, ez azért már sokmindenre elég kell, hogy legyen 🙂

Bővebben erről az AdWords súgóban.

Szólj hozzá!

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.