Kiemelt AdWords hirdetések hosszabb címsorral

Várhatóan hamarosan mindenki számára élni fog egy újabb fejlesztés az AdWords hirdetések megjelenítésekor. Nemrég a megjelenített URL domain része vált fixen kisbetűssé, most a hirdetés címsorával és első sorával variál a Google.

AdWords hirdetések hosszabb címsorral
AdWords hirdetések hosszabb címsorral

Ahhoz, hogy a fent látható módon jelenjenek meg a hirdetések a kereső felső, kiemelt pozícióiban, először is olyan hirdetésre lesz szükségünk, ami megfelelő ahhoz, hogy ebben a sávban megjelenjen 🙂

A második fontos feltétel, hogy a hirdetési szöveg első sora egy önálló mondat kell, hogy legyen, amit ponttal kell zárni. Pont 🙂 Ez tehát azt jelenti, hogy a címsort további 34 karakterrel tudjuk bővíteni, amit egy kötőjellel választ el a rendszer a megjelenítés során a címsor szövegétől.

Ezzel még inkább közelebb kerül a hirdetések megjelenése a normál ún. organikus találatokhoz és így még kevésbé tud majd különbséget tenni egy laikus a háttérszín és a “Hirdetések” felirat ellenére is a hirdetések és a természetes találatok között.

Megjegyzem, ez nem baj, mert növelheti a hirdetések láthatóságát, hatékonyságát, eredményességét, viszont egyre jobban felértékelődik ez a rózsaszín hátterű, kiemelt pozíció. És lehet, hogy némileg leértékelődik a keresőoptimalizálással elért első hely? (Nem, természetesen a SEO nem halott!)

“Kiemelt AdWords hirdetések hosszabb címsorral” bejegyzéshez 4 hozzászólás

Szólj hozzá!

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.