Extra hosszú címsor és leírás AdWords hirdetésben

Nemrégiben írtam róla, hogy úgy tapasztaltam, a korábban bevezetett hosszabb címsor az AdWords hirdetésekben elcsíphet még egy-két szót a hirdetés második sorából is.

Aztán azóta a Telenor Hipernet hirdetése már eltűnt, ma viszont újabb érdekességgel találtam szembe magam: a szokásosnál hosszabb címsorral és leírással rendelkező hirdetés jelent meg az Árukereső.hu hirdetései között.

Valószínűleg egy tesztről van szó, amibe bevonták az Árukeresőt is, minden esetre érdemes egy pillantást vetni az alábbi három hirdetésre:

Nagy hosszú AdWords hirdetés #1
Nagy hosszú AdWords hirdetés #1

Nagy hosszú AdWords hirdetés #2
Nagy hosszú AdWords hirdetés #2
Nagyon hosszú AdWords hirdetés #3
Nagyon hosszú AdWords hirdetés #3

Az első hirdetésnél látható a címsor 25 karaktere után az elválasztó kötőjel, viszont ezt követően több, mint 2×35 karakternyi leírás jelent meg, ami ugyebár egy AdWords szöveges hirdetés korlátja.

A második hirdetésben azonban már ez a címsor elválasztó sem látható, a hirdetés címsora teljesen egybe folyik és ehhez jön még a leírás sor.

A harmadiknál újra látható kötőjellel a címsor – hirdetési leírás 1. sor elválasztója, de a címsor nem 25 karakteres, hanem hosszabb.

Mindez persze csak egy teszt, amibe néhány nagyobb hirdetőt szoktak bevonni, aztán, hogy lesz-e belőle valami, majd kiderül. Én mindenesetre örülnék némi lazításnak, mert amíg az angolban talán könnyű 2×35 karakterben megfogalmazni, milyen sokat lehet megtakarítani egy ajánlattal, addig sajnos a magyar nyelv sokszor kényszeríti az embert szinonimák, rokon értelmű szavak keresésére, néha csak 1-1 karakter miatt.

“Extra hosszú címsor és leírás AdWords hirdetésben” bejegyzéshez 1 hozzászólás

Szólj hozzá!

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.