Amikor valaki elkezd AdWords hirdetésekkel foglalkozni, jellemzően a Google Keresőben megjelenő hirdetésekkel kezdi. Van azonban az AdWordsben egy “másik oldal”, egy olyan felület, ami egyrészt sokkal összetettebb, másrészt sokkal komolyabb elérést tesz lehetővé, mint a Kereső: a Google Display Hálózat.
Akik még csak ismerkednek a Display Hálózaton megjelenő hirdetésekkel, nagy segítség lehet a magyar Google csapat ingyenes jövő heti webináruma a témában.
Amikor a Display Hálózaton jelenítitek meg hirdetéseiteket, a legkülönfélébb érdeklődésű körű ügyfelek széles skáláját érhetitek el. Kiválaszthatjátok, hogy hirdetéseitek mely webhelyeken vagy oldalakon jelenjenek meg, és vonzó hirdetési formátumokkal kelthetitek fel a felhasználók figyelmét. De vajon hogyan épül fel egy hatékony Display kampány, mi az a remarketing, és mik lehetnek a leghasznosabb optimalizálási tippek, amivel el tudjátok érni közönségeteket?
Ehhez szeretnénk egy kis segítséget nyújtani a 2013. május 7-én, kedden délelőtt 10:00 órakor megvalósuló online oktatás formájában. A webinárium elsősorban azoknak szól, akik most ismerkednek a Display Hálózattal, illetve már kipróbálták korábban, de szeretnének minél több tapasztalatra és praktikus tanácsra szert tenni.
A webináriumban való részvételhez az alábbi linken tudtok regisztrálni:
(A regisztrációs űrlap angol nyelvű, de a webinárium természetesen magyar nyelven zajlik majd. Az űrlapon kérlek adjátok meg az email címeteket, válasszatok egy felhasználónevet és ehhez tartozó jelszót, valamit szükség lesz a nevetekre és a tízjegyű AdWords ügyfélazonosítóra is.)A sikeres regisztráció után pedig itt tudtok belépni az online tanterembe kedden, mikor kezdetét veszi a webinár.
Reméljük minél többen csatlakoztok, várunk benneteket!
A magam részéről is csak biztatni tudok mindenkit, hogy vegyen részt rajta, számos ügyfelünknél használjuk kiváló eredményekkel úgy márkaépítési, mint konverziós céllal.