Mobil ajánlatkorrekciók a továbbfejlesztett kampányokban

Kevés időm jut mostanában az oldalamra, és hogy cikkeket írjak, de mivel 24 óra alatt három oldalon találkoztam vagy pontatlan vagy egyenesen dilettáns információkkal az AdWords továbbfejlesztett kampányok mobil ajánlat korrekcióival kapcsolatban, fontosnak tartottam leírni részleteiben, mi is fog történni július 22-én.

Tovább olvasom »Mobil ajánlatkorrekciók a továbbfejlesztett kampányokban

Továbbfejlesztett (enhanced) kampányok AdWordsben

Azt hiszem, nyugodtan mondhatom, hogy az utóbbi időszak egyik legkomolyabb bővítését köszönhetjük az AdWords felületén, ami a magyar keresztségben a továbbfejlesztett kampányok nevet kapta. Itt nem csak egy új funkcióról van szó, hanem a kampányok tervezésének, kezelésének új koncepciójáról, így nem is lehet egy bejegyzésben mindent leírni.

Nézzünk most egy áttekintést.

Tovább olvasom »Továbbfejlesztett (enhanced) kampányok AdWordsben

Konverzióoptimalizálás: alapfogalmak 2.

Legutóbb megnéztünk néhány konverziókkal kapcsolatos alapfogalmat, most szeretnék körbejárni két további témakört. Nézzük meg, egyáltalán mit is takarhat a konverzióoptimalizálás fogalma, illetve felveszünk szótárunkba egy újabb három betűs mozaik szót: CPA.

Tovább olvasom »Konverzióoptimalizálás: alapfogalmak 2.

Konverzióoptimalizálás: alapfogalmak 1.

A célok meghatározása alapvető fontosságú, amikor egy weboldalt üzemeltetünk és még inkább, ha ezt a weboldalt hirdetésekkel próbáljuk ismertebbé tenni, növelni forgalmát és az általa termelt bevételt. A konverziók segítségével egy olyan mérőszámot vezethetünk be kampányaink során, amivel számolni tudjuk, hányan teljesítették a kitűzött célt vagy célokat.

Ezen keresztül pedig már kalkulálhatóvá válik egy még fontosabb jellemző: a megtérülés (ROI = Return On Investment)!

Tovább olvasom »Konverzióoptimalizálás: alapfogalmak 1.

+1 gombok a Display Hálózaton

A +1 gomb, amit kezdetben sokak csak a Google “like” gombjaként említettek, további helyekre férkőzik be webes tevékenységeink közé. Mostantól a Display Hálózaton megjelenő hirdetések mellett is megjelenhetnek a +1 gombok valamint azon emberek listája, akik ismerőseink közül már “pluszegyezték” a hirdetést.

Tovább olvasom »+1 gombok a Display Hálózaton

Mert együtt dolgozni jó!

Amikor elkezdtem Google AdWords hirdetések kezelésével foglalkozni akkori cégemnél, a FotoMarket-nél, nem voltak különösebb ambícióim ezen a területen. Tettem a dolgom, igyekeztem a kapott feladatnak a lehető legjobban megfelelni. Bújtam a netet, olvastam a blogokat és arra lettem figyelmes, hogy magyar vonatkozásban vannak AdWords-el (is) foglalkozó cégek, azonban kevés helyen publikálnak.

Amikor elindítottam ezt a blogot, még nem volt kimondottan AdWords blog. Viszont voltak gondolataim, tapasztalataim, amik az akkori munkám során keletkeztek és amit szerettem volna megosztani mindenkivel.

Aztán egyre jobban kezdett megtetszeni az “advörcözés”.

Tovább olvasom »Mert együtt dolgozni jó!