YouTube csatorna – a sikeres videó hirdetés alapja

Amikor videó hirdetésekkel szeretnénk fejleszteni AdWords fiókunkat, akkor kevesen gondolják át, hogy ehhez szükség van egy fontos 0. lépésre: ha még nincs, létre kell hozni és ki kell alakítani egy YouTube csatornát. Bizonyos YouTube hirdetések megjelenítik a hirdetett videóhoz tartozó csatorna nevét kattintható linkként, így elég amatőr hirdető látszatát keltheti bármely bejáratott cég, ha nem készíti fel a csatornát az új látogatókra.

Picit olyan ez, mint animált GIF-ekkel teletűzdelt retro weboldallal elindítani bármilyen más hirdetést. Nézzük most meg, milyen lehetőségeink vannak és milyen lépésekkel indulhatunk el a jól felépített YouTube hirdetések felé.

Tovább olvasom »YouTube csatorna – a sikeres videó hirdetés alapja

YouTube hirdetések – TrueView videó formátumok

Előzőleg megnéztük, hogy az eddig használt eszközökkel milyen hirdetési formátumok érhetőek el a YouTube felületén. Ezen hirdetések az eddig ismeretinknek megfelelően CPC árazással használhatóak, tehát fizetni továbbra is a hirdetésre kattintásért kell.

Most nézzünk meg egy újdonságot, ami teljesen új funkciót és hozzá kapcsolódóan teljesen külön kezelőfelületet kapott az AdWords felületén belül.

Az ún. TrueView formátumokkal videó hirdetéseket készíthetünk, ahol fizetni a hirdetett videók megtekintéséért kell. Ehhez egy új árazást, egy új fogalmat kell megismernünk: CPV – Cost-Per-View.

Tovább olvasom »YouTube hirdetések – TrueView videó formátumok

YouTube hirdetések – formátumok kattintásonként árazva

2012. márciusa óta él az ún. magyar YouTube, ami szerintem egy picit szerencsétlen kijelentés, mert az átlag felhasználó számára eddig is magyarul beszélt a YouTube, viszont most már egyre több hirdetés röhög a szemébe a kedvenc videoklip vagy filmelőzetes előtt, között és mellett.

Egészen pontosan számos új hirdetési lehetőség lett elérhető az oldalon. Nézzük most át, hogy pontosan mik is azok a YouTube hirdetési formátumok, amelyekkel egy ideje élhetünk és amelyekkel népszerűsíthetjük márkáinkat és persze (célzott) forgalmat terelhetünk az oldalunkra.

Tovább olvasom »YouTube hirdetések – formátumok kattintásonként árazva

YouTube hirdetések képpel a videó lejátszóban

Akik rendszeresen látogatják a YouTube videó megosztót (és hát szerintem vagyunk egy páran :-)), azok egyre több videó mellett, illetve magában a videó lejátszóban megjelenő hirdetést láthatnak az utóbbi időben. Egy ideig jellemzően szöveges hirdetéseket láthattunk, mostantól azonban képes hirdetésekkel is egyre többet találkozhatunk majd nem csak a videók mellett, hanem a lejátszón belül is.

Tovább olvasom »YouTube hirdetések képpel a videó lejátszóban