Remarketing Google Analytics segítségével

Múlt héten érkezett a bejelentés, hogy hamarosan egyszerűsödik a remarketing listák kezelése AdWordsben azoknak, akik (ajánlott módon) a Google Analytics szolgáltatásait is igénybe veszik a hirdetett oldalon és megfelelően össze van kapcsolva a két fiók.

Nézzük meg, pontosan mit is jelent ez, milyen módosítások szükségesek a weboldalon és milyen lehetőségeket rejt ez a régi-új célzás. Látni fogjuk, hogy a lehetőségek tágítása valójában csak bonyolítja a funkció megértését és helyes alkalmazását, de megtanuljuk jól használni, hatékonyabbak lehetünk.

Előre is elnézést kérek, de itt sok dolgot nincs hely részletesen , így aki csak most kezd ismerkedni Analyticssel és nem tudja, mi az a szegmens vagy goal, az inkább most ne is olvassa tovább.

Tovább olvasom »Remarketing Google Analytics segítségével

Remarketing AdWordsben: a vásárlók visszacsábítása

Új eszköz jelent meg az AdWordsben, amelynek segítségével hatékonyan szólíthatjuk meg azokat a látogatókat, akiket már sikerült weboldalunkra csábítani. Az ún. remarketing során a weboldalunkra érkező látogatót megcímkézhetjük, így később, ha olyan oldalon jár, ahol a Google Tartalmi Hálózatából jelennek meg hirdetések, külön olyan ajánlatokkal szólíthatjuk meg, amellyel visszacsábítjuk honlapunkra.

Tovább olvasom »Remarketing AdWordsben: a vásárlók visszacsábítása