Konverzióoptimalizálás: alapfogalmak 2.

Legutóbb megnéztünk néhány konverziókkal kapcsolatos alapfogalmat, most szeretnék körbejárni két további témakört. Nézzük meg, egyáltalán mit is takarhat a konverzióoptimalizálás fogalma, illetve felveszünk szótárunkba egy újabb három betűs mozaik szót: CPA.

Tovább olvasom »Konverzióoptimalizálás: alapfogalmak 2.

Konverzióoptimalizálás: alapfogalmak 1.

A célok meghatározása alapvető fontosságú, amikor egy weboldalt üzemeltetünk és még inkább, ha ezt a weboldalt hirdetésekkel próbáljuk ismertebbé tenni, növelni forgalmát és az általa termelt bevételt. A konverziók segítségével egy olyan mérőszámot vezethetünk be kampányaink során, amivel számolni tudjuk, hányan teljesítették a kitűzött célt vagy célokat.

Ezen keresztül pedig már kalkulálhatóvá válik egy még fontosabb jellemző: a megtérülés (ROI = Return On Investment)!

Tovább olvasom »Konverzióoptimalizálás: alapfogalmak 1.

Display kampányoptimalizáló és tartalmi célzó eszköz

Két új eszközt jelentett be az angol AdWords blog, mindkettő a hatékonyabb Display kampányok kezelését és optimalizálását hivatott elősegíteni. A Display kampányoptimalizáló és a (végső fordításban talán majd jobban hangzó) kontextus szerinti célzó eszköz jelenleg még csak néhány hirdető számára érhető el, de remélhetőleg hamarosan mindannyian elkezdhetünk megismerkedni vele.

Tovább olvasom »Display kampányoptimalizáló és tartalmi célzó eszköz

Intelligens CPC – más úton a konverzió optimalizálás felé

Új ajánlattételi lehetőség jelent meg az AdWords felületén, amellyel automatizáltabban tehetjük meg az egy kattintásra vonatkozó ajánlatunkat (CPC – Cost Per Click) az általunk használt kulcsszavakra. Az ún. Intelligens CPC ajánlattétel sok tekintetben emlékeztet a konverzió optimalizálóra, azonban annál lazább kritériumokkal dolgozik, és más szemszögből közelíti meg a megtérülés (ROI) optimalizálását, finomhangolását.

Tovább olvasom »Intelligens CPC – más úton a konverzió optimalizálás felé