Google Helyek: a Helyi Vállalkozások Központjának új neve

Nehéz is volt időnként leírni ezt a hosszú nevet, de minden bizonnyal nem ez volt az elsődleges szempont, amikor a Googlenél úgy döntöttek, hogy átnevezik a Helyi Vállalkozások Központját és mostantól egyszerűen Google Helyek néven fut tovább a vállalkozások adatait a Google Térképpel összekötő, ingyenes felület.

Tovább olvasom »Google Helyek: a Helyi Vállalkozások Központjának új neve

Térképen a Helyi Vállalkozás adataival megjelenő AdWords hirdetések

Egy hónapja írtam arról az AdWords hirdetési kiegészítésről, amelyben összekapcsolhatjuk kampányainkat a Helyi Vállalkozások központjával. Ezzel a megjelenő szponzorált hirdetések kiegészítéseként akár egy beágyazott térképpel, címünkkel, üzleti adatainkkal is kiegészíthetjük a hirdetéseket anélkül, hogy a néha szűkös 2×35 karakterből áldoznánk erre.

Úgy tűnik, azok számára, akik kihasználják ezt a lehetőséget, további kiemelést jelenthet egy még szorosabb integráció a természetes találati listában megjelenő térképpel.

Tovább olvasom »Térképen a Helyi Vállalkozás adataival megjelenő AdWords hirdetések

Vállalkozás adatainak megjelenítése AdWords hirdetésekben

Számos olyan AdWords hirdetést láttam már, ahol felhasználható 2×35 karakterben vagy ne adj’ Isten a fejlécben jelentettek meg telefonszámot, esetleg címet, elfecsérelve ezzel a helyet fontosabb információk elől. Idén júliusban vezették be az AdWords rendszerében az ún. Location extensions funkciót, amely részben ezt a problémát hivatott orvosolni.

Magyar vonatkozásban, AdWords szemszögből nézve a nemrégiben bejelentett, a Helyi Vállalkozások Központja adataival felvértezett Google Térkép adhat továbblépési lehetőséget a hirdetőknek azáltal, hogy a megszokott négy soros hirdetést kiegészítve megjelenhet vállalkozásunk címe, sőt egy informatív térkép is, hogy célközönsége még könnyebben és gyorsabban elérje Önt személyesen is!

Tovább olvasom »Vállalkozás adatainak megjelenítése AdWords hirdetésekben