Fizetni kell az AdWords helybővítmények Útvonal linkjérért is

AdWords hirdetés útvonal hivatkozással
AdWords hirdetés útvonal hivatkozással

Talán kevesen tudják, hogy léteznek az AdWords rendszerében ingyenes dolgok is. Ilyen volt például, amikor valaki eddig egy térképes kiegészítésnél az Útvonal hivatkozásra klikkelt.

Ilyenkor a felhasználó nem közvetlenül a weboldalunkra kerül, hanem a Google Térképre, ahol megtervezheti az útvonalat közte és üzletünk között.

Mostantól ezekért a kattintásokért is fizetnünk kell.

Tovább olvasom »Fizetni kell az AdWords helybővítmények Útvonal linkjérért is

Még több cím, kereshető térkép a helybővítményekben

Tavaly október végén jelent meg egy új és szerintem nagyon hasznos hirdetéskiegészítés az AdWords felületén, amellyel a Google Helyek fiókkal kapcsolhatjuk össze hirdetéseinket és így egy térképes kiegészítést adhatunk hozzá hirdetéseinkhez a Google keresőben. Mostantól ez a funkció egy bővebb, több cím megjelenítésére alkalmas változatban működik tovább.

Tovább olvasom »Még több cím, kereshető térkép a helybővítményekben

Hirdetésbővítmények statisztikái az AdWords kezelőfelületén

Két általam kezelt fiókban jelent meg egy új lap, amiben a hirdetésbővítmények statisztikáit lehet megtekinteni. A magyar fordításban úgy tűnik, sikerült egy árnyalattal több bizalmat fektetni a Google Translate megbízhatóságába: “Bővítmények hozzáadása” szöveggel jelenik meg az új Ad Extensions lap.

Tovább olvasom »Hirdetésbővítmények statisztikái az AdWords kezelőfelületén

Google Helyek: a Helyi Vállalkozások Központjának új neve

Nehéz is volt időnként leírni ezt a hosszú nevet, de minden bizonnyal nem ez volt az elsődleges szempont, amikor a Googlenél úgy döntöttek, hogy átnevezik a Helyi Vállalkozások Központját és mostantól egyszerűen Google Helyek néven fut tovább a vállalkozások adatait a Google Térképpel összekötő, ingyenes felület.

Tovább olvasom »Google Helyek: a Helyi Vállalkozások Központjának új neve