Remarketing Google Analytics segítségével

Múlt héten érkezett a bejelentés, hogy hamarosan egyszerűsödik a remarketing listák kezelése AdWordsben azoknak, akik (ajánlott módon) a Google Analytics szolgáltatásait is igénybe veszik a hirdetett oldalon és megfelelően össze van kapcsolva a két fiók.

Nézzük meg, pontosan mit is jelent ez, milyen módosítások szükségesek a weboldalon és milyen lehetőségeket rejt ez a régi-új célzás. Látni fogjuk, hogy a lehetőségek tágítása valójában csak bonyolítja a funkció megértését és helyes alkalmazását, de megtanuljuk jól használni, hatékonyabbak lehetünk.

Előre is elnézést kérek, de itt sok dolgot nincs hely részletesen , így aki csak most kezd ismerkedni Analyticssel és nem tudja, mi az a szegmens vagy goal, az inkább most ne is olvassa tovább.

Tovább olvasom »Remarketing Google Analytics segítségével

+1 gombok a Display Hálózaton

A +1 gomb, amit kezdetben sokak csak a Google “like” gombjaként említettek, további helyekre férkőzik be webes tevékenységeink közé. Mostantól a Display Hálózaton megjelenő hirdetések mellett is megjelenhetnek a +1 gombok valamint azon emberek listája, akik ismerőseink közül már “pluszegyezték” a hirdetést.

Tovább olvasom »+1 gombok a Display Hálózaton

Display kampányoptimalizáló és tartalmi célzó eszköz

Két új eszközt jelentett be az angol AdWords blog, mindkettő a hatékonyabb Display kampányok kezelését és optimalizálását hivatott elősegíteni. A Display kampányoptimalizáló és a (végső fordításban talán majd jobban hangzó) kontextus szerinti célzó eszköz jelenleg még csak néhány hirdető számára érhető el, de remélhetőleg hamarosan mindannyian elkezdhetünk megismerkedni vele.

Tovább olvasom »Display kampányoptimalizáló és tartalmi célzó eszköz