Facebook Graph Search az új Google kereső?

A tegnapi nap nagy híre a megújult mySpace a Facebook Graph Search bejelentése. Persze egyből beindultak a találgatások, hogy ez mennyire fogja átalakítani a keresőmarketing szakik életét, a SEO mintájára máris jönnek az új rövidítések, úgy mint FEO, FSEO, FGSO és társai. Most picit lépjünk hátra, nézzük meg, mi történik és mi történhet. Szubjektív elmélkedés következik.

Tovább olvasom »Facebook Graph Search az új Google kereső?

Egységárak megjelenítése webáruházakban

Ezzel a bejegyzéssel kicsit eltérek az oldal alaptémájától, a Google AdWords rendszerétől. Azért, hogy valamilyen módon kapcsolódjak: az itt leírtak fontosak lehetnek azok számára, akik jelen vannak az AdWords-ben, a webáruházaknak.

Van Magyarországon ugyanis egy törvény, illetve rendelet az árak feltüntetéséről, amelyről szerintem nem nagyon van megfelelő tájékoztatás és amiből fogyasztóvédelmi problémája lehet minden webshop üzemeltetőnek akár a közeljövőben is.

Előre bocsátom, nem vagyok jogász, ezért a most leírtak értelmezéséhez szívesen veszek bármilyen szakirányú iránymutatást, a bejegyzés célja a tisztánlátás ebben a témában (is :-))

Tovább olvasom »Egységárak megjelenítése webáruházakban